أستحلفك بالله ألا ترحل قبل أن تدعو بهذا من قلبك .. اللهم فك أسر المستضعفين فى فلسطين وغزه وأنصرهم يا رب العالمين اللهم وفق طلاب المسلمين واللهم بفضلك وفق جميع طلاب المنتدى فى الإمتحانات .. انك ولى ذلك والقادر عليه

المواضيع الأخيرة

» هو في ايه بيفضل علي حالو ؟؟
الجمعة سبتمبر 16, 2011 4:15 am من طرف omnia hassan

» قصه مرعبه خلي بالك
الأربعاء سبتمبر 14, 2011 12:17 am من طرف totti

» الولد وشجرة التفاح
الإثنين سبتمبر 12, 2011 10:46 pm من طرف totti

» فوازير وحلها
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:15 pm من طرف totti

» عيد ميلاد نواره المنتدي
الإثنين سبتمبر 12, 2011 6:43 pm من طرف omnia hassan

» تــــــــــــــــــرحــــيـــــــــــــــــب
الأربعاء سبتمبر 07, 2011 5:29 pm من طرف omnia hassan

» حبة رومانسية
الأربعاء سبتمبر 07, 2011 4:42 pm من طرف omnia hassan

» احن لطفولتي
الأربعاء سبتمبر 07, 2011 2:40 pm من طرف admin

» الكافية الملعون
الأربعاء سبتمبر 07, 2011 1:39 pm من طرف omnia hassan

تصويت

دخول

لقد نسيت كلمة السر

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 0 عُضو متصل حالياً 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 0 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 14 بتاريخ الجمعة يناير 04, 2013 9:00 am


    بابا انت زعلان ليه (قصة مؤثرة ادخل واقرا ) منقول

    شاطر

    اللمبى
    الحضور المميز
    الحضور المميز

    ذكر
    عدد الرسائل : 181
    العمر : 35
    الموقع : مع حبيبى اينما كان
    العمل/الترفيه : رئيس قسم تصميمات
    المزاج : سعيد بوجود حبيبى معى
    مساهمه : 0
    مشاركه : 17891
    تاريخ التسجيل : 08/02/2009

    البدايه
    الاول:
    3/3  (3/3)

    بابا انت زعلان ليه (قصة مؤثرة ادخل واقرا ) منقول

    مُساهمة من طرف اللمبى في الثلاثاء مارس 03, 2009 9:38 am

    كان قاعد لوحده في وسط غرفته
    حزين مكتئب
    مش عارف ليه

    بس حسيت اني في حاجه غريبه مش زي كل يوم
    كنت عاوز اعرف هو في ايه
    و ايه اللي غيره كده

    كنت كل ما ادخله عليه غرفته
    الاقيه ماسك الجرنان
    و لما يشوفني يتنهد
    و يرجع تاني يبص في الجرنان

    قلت طب اعرف من امي " بابا حبيبي زعلان ليه "
    لقيتها بتعمل اكل في المطبخ
    قلت اساعدها و اخفف شويه من متاعبها
    جبت ازازة الزيت و فضيت شويه منها في الطاسه
    راحت ماما مصرخه في وشي و قالتلي:
    حرام كل ده زيت ... انت عارف ازازة الزيت دلوقتي بكام ؟؟ انت عاوز بابا يطلع عنيا

    خرجت جري من المطبخ
    قلت اكيد يكون ارتفاع الاسعار ده هو اللي مضايق بابا
    قلت طب اساعده
    انزل ادور علي شغل و اساعده في مصروف البيت

    طب و هلاقي شغل فين و انا لسه ما خلصتش تعليمي
    مش عارف

    خرجت ماما من المطبخ و قالت لبابا ان اخويا الصغير
    عايز هدوم جديده عشان اللي عنده اتقطعت
    قام بابا نزل الجرنان و باصلها
    و اتنهد
    و رجع الجرنان تاني

    فقرر اني لازم اساعد بابا
    قلت اسلم حل
    اروح اسال بابا هو متضايق ليه
    و احل معاه المشكله


    فدخلت غرفته بالراحه
    علي طراطيف صوابعي عشان مش اضايقه اكتر
    و ناديت عليه
    " بابا ..... بابا "
    قام نزل الجرنان و باصلي

    فسألته : " بابا حبيبي زعلان ليه ؟!!!"

    بصلي بصه عمري ما هنساها
    والله كاد ان ينفطر لها قلبي
    و قالي :

















    " في احتمال يرجعوا الحضري يلعب اساسي في الاهلي "








    تقبلوا تحياتى وتعيشوا وتاخدوا غيرها



    اللمبى


    منقــــــــــــــــــول




    _________________
    لقد احتار قلبى قبلك كثيرا ولكن عندما وجدتك يا حبيبى عرف قلبى معنى الاستقرار
    عرف معنى الحب
    عرفك انت ياحبيبى
    احبك
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Dr/KARIMA
    نجم يحبه الاخرين
    نجم يحبه الاخرين

    انثى
    عدد الرسائل : 178
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : عالي
    مساهمه : 0
    مشاركه : 17854
    تاريخ التسجيل : 02/02/2009

    البدايه
    الاول:
    3/3  (3/3)

    رد: بابا انت زعلان ليه (قصة مؤثرة ادخل واقرا ) منقول

    مُساهمة من طرف Dr/KARIMA في الثلاثاء مارس 03, 2009 8:37 pm

    Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 19, 2018 7:13 am